måndag 15 februari 2010

Förkyld och nu förbannad!



Stackars stackars mig vaknade förkyld imorse!! Det positiva är ju att det är övergående. har inte gjort ett kungens skit idag, eller ialla fall inte så mycket. Slängt miljösopor och målat naglarna=).
Nu till det som gör mig förbannad, var inne och läste svägerskans blog, då har plogbilen kört in i deras bil och kört av/ sönder backspegeln!!! Och sen bara kört vidare. Förlåt mig, en dum skåning utan körkort, men finns det inget sunt förnuft i den som plogar med att kanske stanna upp och kolla vad som hände och kanske skriva en lapp? det fanns ju en andledning till att dom stod där dom stod. Snö!!!! Och pga den har plogmannen sitt jobb och tydligen en jävla makt!
Attans vad arg det gör mig!! nu står dom på landet med en söndrig bil och räkning till att betala.
Hoppas det löser sig för dom!
Nu ska jag ta 2 alvedon och lägga mig och hoppas på att förkylningen är borta imorgon!
So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar