onsdag 3 februari 2010

Hejhej mitt vinterland....

Ska det aldrig ta slut? Kan inte minnas att vi haft så här mycket snö innan, men det har vi ju. Dom säger 1987, men ska man minnas det? Minns knappt vad jag gjorde då? Jag var 15 år och njöt av livet och dess ungdom. I måndags bara sov jag, så jädrans trött och inte var jag piggare när jag vaknade, har ju gått på och jobba nu är inne på natt 2 av 4. Tisdag var det oxå bara sömn som gällde men min granne förgyllde den med att borra i etapper hela dagen. Hur hämnas man på det? När jag vaknade snöade det i massor och har sen gjort det hela kvällen, men nu har det slutat. Det är ju väldigt fint med snö och det lyser upp men jag börjar längta efter att kunna cykla till jobb och slippa åka kollektivt. Idag när det snöade som mest då var bussen i tid men inte dom andra kvällarna. Ja, det är ett märkligt system det där. Nu ska jag se till att göra lite nytta här på jobb, så klä er varmt när ni ska ut!
So long.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar