söndag 4 april 2010

Nya skor!

Äntligen har jag hittat nya gympadojor!! det blev en tur till märkesoutlet med Miko idag, för jag ville ha/ behövde nya gympadojor. och tänka sig, jag hittade 2 par så jag slog till med en gång=).
Ett par svarta puma, sköna och snygga!
Och ett par vit och rosa nike, lite flickig får man ju vara=),men även dessa var snygga och sköna!
Det viktigaste var ju att dom var sköna, man har ju ändå på dom några timmar om dagen. Jag är ialla fall glad som en speleman att jag hittade mig 2 par!

Tänka sig det blev utgång igår, om än inte så länge för en i sällskapet hade bråttom hem till gratis ölen, varför betala när han kan få gratis!! ja, nästa gång får denna personen inte följa med så jag kan vara ute längre. Men det var ialla fall ett trevligt sällskap god mat och lagom med dricka, dom får träffa oss fler gånger i år!
Nu ska jag se om jag kan plocka undan påskpyntet, så kan jag bära ner det imorgon innan jag börjar jobba för imorgon natt är det dax igen.
So loong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar