lördag 5 juni 2010

Grillkväll!

En ledig dag går fort, har varit på fotvård idag och fått sommarfina fötter, sen var jag och mamma och fixade P´s present, det är ju kalas där imorgon. Jag fick oxå köpt mig sandaler så hejdå varma gympadojor. En fika blev det med på espressohouse, mums för deras frappino!
Ikväll har det grillats på min gård, jag Miko, Camilla + barnen och Ulrika + barn. Det var trevligt och mysigt=). Det har ju varit en supervarm dag så vi satt på gården ända tills kvart i 9, utan att frysa och eftersom mina ben inte skimrar i blått hade jag shorts på mig=). Efter grillningen gick Miko och jag upp här och spelade lite mario, vi klarade slottet, jippie! Sen kollade vi på en gammal men bra film- "feardotcom". Och nu ska jag i säng så jag inte sover bort hela dagen imorgon, måste ut i solen!!
So looooong....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar