onsdag 23 juni 2010

Leeeedig!


Väskan är packad och räkningarna betalda. Imorgon är det jag som beger mig mot midsommarfirandet med ett stopp i Kävlinge sen bär det vidare mot Sturkö camping. idag har det gått i ett känns det som, ner och sola när jag vaknade, hämta upp kattbur och väskan från källaren på väg upp. Sen slå in presenter till Anita för att sen in i duschen och möta mamma på mobilia. Sen vidare till Anita och fira henne, hem och packa och betala räkningarna och nu ska jag snart i säng. Midsommar ska jag fira på Sturkö, så jag hoppas på fint väder för badkläderna är ner packade och vill gärna andvändas. Men innan jag åker imorgon ska jag ta spruta nr 2 i fästingvaccinet. Sen dröjer det ca 1 år tills nästa. Måste hinna dammsuga av här innan jag åker, ska lämna Oscar hos mamma så han kommer med få en helg i lyx=).
Nu ska jag lägga mig och kolla tv, måste vara vaken när Miko ringer så han kan få sin nuddis annars får han sova på gården=) och det tror jag inte han vill. så tills nästa gång(som blir tidigast på söndag) säger jag: Glad midsommar och so looooooong!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar