söndag 13 juni 2010

Så var jag där!

Nu äntligen är jag ledig i 4 dagar och den ska börjas med sovmorgon!! Vilket ska bli superskönt!
Jag har gått och blivit en facebookare, inte för jag riktigt har förståt tjusningen med det. Men men, jag hamnade där till slut. Ska se om jag kan lägga in denna adressen där så får jag kanske fler läsare=). Ikväll har Pia varit här, vi har suttit på balkongen och pratat och bara varit vilket har varit skönt. Miko kom upp en stund med=). Idag har jag jobbat på dagen, alla var på gott humör så det gick som en dans men jag var trött som en bäver när jag kom hem eftersom klockan ringde 10 i 6 i morse. Så nu går ögonen i kors och sängen kallar. Hoppas på fint väder imorgon, då vi tänkte åka på tur och se om vi hittade nån mysig plats att grilla på, bilder kommer och kanske en videosnutt om jag får rätt på det. Så tills imorgon säger jag, sooooo looooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar