söndag 6 juni 2010

Seg i huvudet!

Igår var det kalas hos P, i vanlig ordning var det god mat och supertrevlig stämning! Det bjöds på cornflakeslåda med sidensås och till kaffet hade P bakat tårta. Jag, Miko och mamma sov över. Så när dom andra hade åkt hem blev det filmtittande och en massa skratt för p bjöd på sig själv och hade modevisning=).
Så här har jag känt mig hela dagen, la mig med huvudvärk, vaknade med det och kommer lägga mig med det ikväll igen. Vi var hemma vid 12- tiden, mös med Oscar, duschade och la mig och vilade 1 timme, sen var Miko och jag och handla. Ikväll har det spelats mario och inte gjort nåt vettigt alls men det är skönt det med. Fick reda på att en kompis i falkenberg fått sitt andra barn så, Grattis!
nu ska jag i säng, Oscar får hitta mig=)
So looooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar