måndag 21 juni 2010

Nedräkningen har börjat!!!

Ialla fall i huvudet på mig för nu ska jag bara gå till jobb 14 ggr till sen har jag semester!! och attans vad skönt det ska bli! Ännu bättre är det om jag får fint väder med=). Helgen har tillbringats på jobb nattetid och hemma i sängen dagtid. Så jag sov mig igenom hela kronprinsessans bröllop, men tur jag kunde se det på datan för att sedan fortsätta se det på tv hela kvällen. Det var ett vackert bröllop men jag är glad att jag inte är en offentlig person, tänk att bli förföljd på sin bröllopsdag med, vill man inte den ska vara privat? Samma dag fyllde min pappa 65 år men han fick inte samma rubriker men han är nog lika glad för det. han är inte mycket för att fira men jag ska dit i sommar så får han ha en fin paket då istället=).
Midsommar närmar sig med storm steg och jag ska fira den på Sturkö i Karlskrona skärgård, det ska bi kul och hoppas det blir fint väder så man kan bada=). Nu ska jag i säng, en natt kvar att jobba för denna gången. Ha en superdag, soooooo long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar