torsdag 17 juni 2010

Sommarsol och spontangrill!

Katt i meter! ja, det är min Oscar det=). Han älskar att sträcka ut sig och då blir han så här lång och söt.
Idag har vi haft sommarvärme, vilket har varit jätteskönt så det var med lätta cykeltramp jag tog mig till pippi för att fixa naglarna sen cyklade jag vidare till polisen och hämtade mitt nya id-kort, så nu kan jag legitimera mig igen. Men jag trodde jag skulle till att bli tokig på dessa jäkla sommar cyklister som inte kollar var dom ska svänga eller om det kommer någon utan bara svänger, stannar eller vad det nu är. Ja, bilisterna är inte mycket bättre. Får dom verkligen köra hur dom vill, eller lever dom på hoppet att ingen ska märka dom? Väl hemma tvingade jag ut Miko på gården innan han skulle till jobb, efter en stund kom Johnny med. Senare fick jag en spontan tanke om att grilla, men vi fick göra det hos Pia om hon skulle vara med, hon hade stora tvättardagen. sagt och gjort, ner i källaren och hämtade grillen, packade vad jag hade hemma sen kom Jörgen och hämtade mig och Johnny och vi for och handlade kött mm. Sen grillades det och satts ute i fler timmar, och det var väldans skönt. Hoppas på lika fint väder imorgon, sen får det gärna regna i helgen för då jobbar jag(svalare och lättare att sova då).


Här jag i mina supersnygga solglasögon, eller ialla fallet par av dom! hmmm, det är ju lite så att ler jag så dör jag känsla över bilden, men jag är på solskenshumör egentligen!
Nu ska jag spela lite unreal tournament innan sängen kallar, så tills nästa gång säger jag sooooo looooooong......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar