onsdag 9 juni 2010

Tiden går...

Vart tar dagarna vägen? Det var ju precis måndag och nu närmar vi oss onsdag. Måndagen inledes med att åka och ta spruta nr 1 på TBE (fästingbett) för att åka vidare till Kenneths däck med Miko´s bil, hans däck vobblade ju när vi körde från Kävlinge. Det hela slutade med 4 nya däck eftersom dom 2 fram var det körförbud på och dom där bak var snedslitna. Detta fick han till ett vrakpris på ca 7300 kr men då ingick hjulinställning och ventiler=). Denna vecka sovs det på dagarna och jobbas på nätterna, inte kul men tvunget. En annan glad nyhet är att nu har jag fått mitt nya efternamn, dom som känner mig vet det. Nu ska jag kolla lite lite TV och fika för att sedan göra nattens städning så tills nästa gång säger jag, so loooooong....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar