lördag 14 februari 2009

6 minus och jäkligt trött...

...stod jag väntade på bussen som aldrig kom. Chauffören tyckte inte den turen var lönt för det är aldig nån som åker med. Så där stod jag och frös i 20 minuter innan nästa kom och ingen resegaranti (betyder att är bussen mer än 20 min sen får man ersättning på det man har lagt ut på annat färdsätt) på den turen. Och så vill dom att man ska åka mer kollektivt, hahahahaha. Kanske dom ska bli bättre med turerna då eller kan vi andra säga på våra jobb, jag ville inte vara här när jag började för alla sover eller här händer inget så jag kommer senare?! Men väl framme och kall som en isbit får jag vara glad att det är många timmar till jag ska hem och behöva fundera på om bussen kommer eller inte.

1 kommentar:

  1. Låter som en höjdarmorron då... NOT...
    Men lovar o hålla tummarna att bussen kommer när du ska hem då :)

    Kram

    SvaraRadera