torsdag 12 februari 2009

Så var man här!

Ja, idag var det dax att börja blogga. Tanken har funnits där ett tag men jag har aldrig kommit igång eller kanske inte haft nåt att dela med mig av. Så vad ska jag berätta eller kanske skriva om. Jag brukar tänka eller ialla fall finns det långt där bak och plockas fram ibland att man ska vara glad för det man har och dom man har runt sig. Har ju blivit såååå lyckligt lottad att jag har nån som ringer och väcker mig flera ggr per natt så man är ju verkligen utvilad när det är dax att stiga upp, trots att jag stänger av telefonen så finns orosmoment att hur många ggr har dom nu ringt, men alla säger till mig skit i dom och låt inte det förstöra ditt liv, men det har pågått sen juli- 07. Hur släpper man det?

Nog om det, hoppas ialla fall ni har det lika bra som jag, roliga & snälla vänner, en kärleksfull familj och jobb man trivs med:)

2 kommentarer:

  1. Du e go du, låt barnen roa sig, dom tröttnar när dom vuxit till sig. Kraaaaam L

    SvaraRadera
  2. Men hallå syster.. kul o se dej här med då... :P
    Kan man ju även jag få reda vad som händer i ditt liv :)

    Kram lillasyster

    SvaraRadera