söndag 15 februari 2009

Trött....


Så var helgens arbete över, sköööönt!

Men jag ska väl inte klaga för jag har ett jobb att gå till för hade jag nu inget haft hade jag klagat för det. Trivs ju riktigt bra med mitt jobb, kanske inte ett drömjobb för alla men jag tror det är mitt "kall".

Lite trött och halv seg kommer man hem för att katten ska riva mig på armen och sen tro att han ska slippa få klorna klippta. Men efter mycket fräs och bitförsök är det med gjort.

Sitter och funderar om det ska bli en spelomgång eller om man ska lägga sig. Sängen vore det vettiga men det kliar i fingrarna att få spela en omgång.

Var inne på min svägerskas blogg och kollade lite hon hade bakat värsta fina alla hjärtans dag tårta och jag tyckte mina hjärt- tårtor var fina, dom var ju fina på sitt sätt, men.... hennes var MYCKET finare! Ska nog önska mig en tårta av henne när jag fyller år,hmmmmm....

Nog svamlat här i kväll, det blir en runda spel sen sängen! Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar