fredag 13 februari 2009

Äntligen fredag.....



Min söta söta Oscar när jag sitter och spelar....



Skulle många säga, men min klocka ringer halv 5 imorgon bitti, jaaa jag jobbar inom vården och det är min helg denna. Men man ska inte klaga det finns alltid dom som har det värre. Jag har kommit mig själv att jag är besatt av att sitta och spela unreal tournament här på datan, inatt kom jag inte i säng förrän halv 3 och idag har jag varit trött som bara den. Åkte buss hem från jobbet ikväll och på samma hållplats som jag hoppade på steg en annan kvinna med på, jag kan nog säga att hon inte hade alla hemma men vad gör det hon var ju glad. Bussen var full med ungdomar(nu lät jag gammal) hon skrattade och pratade med alla som svarade henne och vad gör dom andra då, jo skrattar åt henne, det hade jag kanske med gjort i den åldern. Men varför egentligen, jag har ju ingen rätt att döma henne. Det enda hon verkade vilja var att ha kul och hon roade en del även jag drog på smilbanden mer än en gång åt henne. När hon steg skrek dom fulla ord efter henne och då tänkte jag, fyyy vad hemskt egentligen att man inget säger utan bara tiger. Vem vet, kanske hon hörde det och blev ledsen eller brydde hon sig inte utan är lika glad för det? Jag hoppas på det sista, för då har hon kommit mycket längre i livet än många andra.


Ha en riktigt mysig alla hjärtans dag!























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar