fredag 27 februari 2009

Fredagskul eller fredagstrött?

Visst är han bara sötast!!!

Ja, det är det man undrar? Jag får nog säga fredags trött ikväll, funderar på att lägga mig, tråkig man är. Men nattens sömn på jobb blev inte den bästa så nu blir det sängen och en film, då har man nåt att somna till, somna med blir katten=). Det är skönt att man har kommit upp den ålder då man trivs med att bara vara med sig själv fast det är helg, man är inte " tvingad" att roa sig som den prinsessa men är. Men visst hade det varit kul. hmmm, kanske tid för en fest eller kanske rent av en rejäl utekväll. Imorgon kommer ett par tjejkompisar hit, vi ska spela lite spel och bara ha supernice. Man känner ju av att man jobbar dag, jag är inte lika pigg som jag brukar vara, kanske är det vårlängtan eller bara grå väderstrött men jag har i alla fall köpt vitaminer så får vi se om det hjälper. Nu ska jag ta min knäppa men väldigt söta katt och titta på Arn (tvåan, jag vet inte vad den heter). Måste ju kela med honom, han har ju varit själv hemma sedan igår morse och jag kom inte förrän vid 16 tiden idag, så det dåliga samvetet ska kela i massor med honom!

1 kommentar: