måndag 16 februari 2009

Nuddisar- årets grej!!!

Hahahahahaha, vilket skämt!!! Vi har fått nuddisar i stället för nyckel till porten, det är myyyycket bättre. Ialla fall ända tills det blir strömavbrott för då kommer man inte in! Men dom sa att det skulle finnas ett reservagregat som skulle se till att man alltid kom in eller ut, synd att det inte funkade ikväll då. Dom ska ta bort kolvarna så man inte kan öppna med nyckel, tur nog är det inte gjort än annars hade jag stått där ute och frusit för min mobil låg i lägenheten. Asförbannad blev jag ialla fall på vår vicevärd som gjorde som han brukar när det blir problem- lös med sin frånvaro. Är nuddisar vårt nästa I-lands problem????
Efter en stund kom strömmen tbx (jag vet ju inte hur länge vi har varit utan eftersom jag inte varit hemma) vem ser jag då komma lunkandes på gården? Jooo, vicevärden. En applåd för honom, han hittade ut!

Nu ska aggressionen ut med hjälp av mitt favvis spel!!

1 kommentar:

  1. Haha.. ja det var ju inte världens bästa ide då...
    Men tur du kom in iallafall..

    Kram

    SvaraRadera