söndag 22 februari 2009

Så var man tbx i cybervärlden....

Efter en virus attack är jag nu tbx igen, tack du som delade med dig! Trött som bara den men det får man vara på söndagar har jag hört. Hade jag bara kunnat skylla på att jag var ute igår men , jag jobbade. Inte direkt fysikskt tungt arbete men psykiskt är det astungt, har en boende som aldrig är tyst och inte direkt trevliga ord kommer det ur henne heller så. Men idag är jag är ledig så det har bara gjorts ingenting mest legat och kollat tv, vilket hart varit väldigt skönt med tänkte på det mindre roliga vädret. Vi har haft snöööö, i massor men in dag kom plusgraderna och regnet. Ja, det är härligt att bo i Skåne. Regnar det inte så blåser det!
Fy, vad jag låter negativ idag, nu får jag skärpa mig!!
Nu ska jag se om jag kan göra nåt vettigt här hemma om inget annat kan jag ju alltid sätta mig och spela en stund=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar