måndag 23 februari 2009

Trött och vill ha vår!

Idag var en sådan där dag när ögonen inte ville öppnas när klockan ringde, men med tvång så fick jag med se dagsljus. Lite halvstressad som är på morgonen för det vore ju synd om man steg upp lite tidigare för att slippa det tog jag i alla fall min cykel till jobb idag ingen buss där inte. Och det var riktigt skönt att slippa trängas med andra, hoppas det inte kommer mer snö och minusgrader nu så jag kan fortsätta cykla, hade inte många timmar på jobb idag skulle på "kurs" om hur man kan andvända foto i jobbet vilket var väldigt intressant och mycket användbart hos oss. Efter jobb/kurs blev det en runda till stan för att sedan hem om och vända innan jag skulle till en kompis och fota hennes katter, vi käkade liteoch hade det allmänt mysigt och lite foto blev det med tagit. Nu sitter jag här innan sängen kallar, trött så ögonen rinner så det är väl dags, eller vad säger ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar