tisdag 24 februari 2009

Dumma dumma jag=)!!!!



Hahahahaha, idag skulle jag göra om min sida lite, var inne på min systers sida och såg att hon hade en adress och sämre skulle inte jag vara än henne. Men sen klara jag inte det ändå, hur korkad får man vara??? Tur nog var hon online och kunde hjälpa mig, tack lillasyster!!!
Ännu ett kort på min underbara söta goa katt, visst kan man bara älska honom eller ialla fall tycka om honom.
Nu ska jag i säng, jobbar ju som sagt dag nu fram till den 4 maj och har börjat förstå mina vänner som är trötta på kvällen, detta är omänskligt. Jag är ju alltid trött spelar ingen roll när jag lägger mig eller om jag sover länge när jag är ledig. Hur gör ni som aldrig verkar trötta?? Ge mig tips är ni snälla. Nu kom John Blund med sitt strössel så, nattinatti, Zzzzzz

1 kommentar:

  1. Haha.. det är tur du har en smart lillasyster då...

    Ska se om inte den där John Blund jag hört så mycket om bland folk kan ta o komma till mej med...

    Natti natti

    SvaraRadera