torsdag 26 februari 2009

På jobb...

Här sitter jag på jobb och skriver, har varit en lååång dag idag, började redan halv 9 och slutade 21. Så jag beslutade mig för att stanna böjar ju 7 imorgon så det hade bara varit hem och vända
Hmmm, vilkn dag det har varit man har blivit kallad både det ena och det andra av mina boende idag. Men, vaktmästaren ringde om mina nuddisar det är ju nåt som inte stämmer med porttelefonen eftersom jag inte kan släppa in någon när det ringer utan måste gå ner och öppna. På måndag ska han och nån annan komma och kolla det, dom säger att det är för jag har trådlösa telefoner, hmmmm. Välkommen till 2009!!, hur många har "fasta" telefoner idag?
nu ska jag gå ner och lägga mig och läsa nån skvaller tidning, så hoppas ni sover lika bra som jag hoppas på att få göra!

1 kommentar: