lördag 4 juli 2009

Årets första dopp....

... är avklarat och det kommer inte vara det sista. Har varit med jobb på stranden, har man inte världens bästa jobb då? Satan vad blek jag är, men det får jag jobba på=). 27 grader i luften och 25 i vattnet. Skönt har det ialla fall varit. Började 8 i morse, attans vad seg jag var. Men men, man överlever det med. Efter stranden skulle jag cykla hem, sagt och gjort med ett litet stopp hos Pia, sen fortsatte det hemåt. När jag kom till stadion fick jag punka på cykeln, attans jävla skit vad arg jag blev, Men det vara bara att gå hemåt med cykeln och inse att den får lämnas in på måndag. Imorgon åker jag buss till jobb och hoppas på att Miko hämtar mig. Ikväll ska jag, Pia & Ulrika göra Möllan osäkert, alltid gott med nåt kallt i strupen när det är varmt ute. Så nu ska det duschas o göras vackrare, so long mina vänner!!

1 kommentar:

  1. *ler* det är underbart gott att du också kommit under ytan o doppat dig nu så du kan känna dig som en viking eller något sådant :) antar de inte e semester för dig än eller ? =)

    SvaraRadera