söndag 12 juli 2009

Vilken jäkla smärta


Att man kan ha så ont! Det önskar jag ingen. Sen i fredags morse har jag haft ont i magen, en magkatarr som inte vill ge med sig. Och med en smärttröskel lika med -5 så har sjukvårds upplysningen var min bästa vän i helgen. Har pratat med dom flera ggr om dagen, idag konstaterade vi ialla fall att att jag blivit förstoppad, ooooooj så kul!! Näää, inte ett dugg. Så vad gör man då? Dricker movicol, inget händer. Ringer mamma för att sedan inga sjukvårds upplysningen igen, dom tyckte jag skulle köpa sviskon och fiberrikt bröd, så min mamma- världens bästa gick iväg och handlade till mig, när inget hänt efter ett par timmar och jag var tokledsen av smärta ringde jag tbx till mina vänner=), då jag fick prata med en annan som frågade vad jag ätit idag och igår, hmmm ja det var ju inte mycket kom vi fram till. Om man inte äter har man inget som vill ut sa hon till mig, så fick jag rådet att äta lite gröt och en smörgås och dricka lite proviva, sagt och gjort. Magen lugnade ner sig. Har sen med mammas hjälp och inspiration städat mitt skafferi. sen kom Miko, vi kollade klart filmen vi påbörjade igår sen blev det lite kortspel och en smörgås för mig, Har fortfarande ont men inte som innan, hoppas bara att det ger med sig inom en snar framtid så jag kan skriva om lite kuligheter här i stället.
So long alla ni!!

2 kommentarer:

  1. janne sa att du var riktigt sjuk, hoppas att det inte är allvarligt. du måste vara rädd om dig. många kramisar

    SvaraRadera
  2. Tittar in via Wiccans sida och önskar bättring snabbt Kramiz!!

    SvaraRadera