torsdag 23 juli 2009

Hur gott kan man sova?


Ja, nästan hur gott som helst svarar jag och Oscar då! För det är vad vi har gjort sen jag kom hem från sjukhuset. Känner mig nästan pigg när jag vaknar och känner det lugnare i gallan. Igår var en sån där dag då man aldrig blev klar, man bara segade på. Men... vi(jag & Miko) kom ialla fall till Ikea och ica Maxi. På kvällen var vi och käkade med Pia, det cyklades dit, till blå huset i Limhamn sen tog vi den lååånga turen hem, vilket var skönt efter maten. Ja, säkert annars oxå. Sen hamnade vi här, kollade film- "Taken". Kan rekommendera den starkt, skitbra!! Sen var det tröttigt i tittorna och sängen kallade. Idag har det cyklats runt i stan, attans vilken märklig värme det har varit. Det blev handlat lite, men det det börjar tryta i kassan så här innan lön=). Ikväll har det gjorts hemma pizza med Miko, Ulrika & Awa, det var mumsigt gott sen spelades det lite kort. När dom hade gått satte Miko och jag på en film- "The Wrestler". Nja, kanske inte min typ av film för jag inte förstå varför alla prisar den så? Den var ok men inte bland dom bästa jag har sett. Nu har Miko gått hem och jag ska göra mig redo för sängen, imorgon ska jag göra så lite som möjligt, jag har ju faktiskt varit ganska dålig och får ta det lite lugnt!
Här kommer en bild från Malmö city, inte jag som tagit den för då hade den visat regn.
Jag har blivit dålig på att ha kameran med mig, skärpning fido!!
Hoppas ni med har haft en toppendag!
nattinatti & so long.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar