torsdag 2 juli 2009

Sovande, stekhet värme och Hörby marknad!

Idag har det varit varmt, Väldigt varmt!! Jag har ju jobbat inatt, blev glad när jag såg att det regnade men mindre glad när jag insåg att det var varmt regn och inte gjorde någon skillnad. vaknade helt klistrig på kroppen efter 5 timmars dålig sömn, trots en fläkt som går dygnet runt.
Menmen, det kanske kunde varit värre. Kommer det bli så att vi behöver sätta in acc (såna stora klumpiga dom har i Amerika) i våra fönster för att få någon svalka. Men sen är det lättare att sova på natten, det är liiiiiiite svalare då.
Ialla fall åkte jag, Pia & Miko till Hörbymarknad, det var jag som lurade med dom=). Men väl där blev jag liksom lite störd på hur dåligt organiserat det var med parkeringarnaoch sen var det samma saker som såldes i alla gångar. Sen har jag kanske lite "högre" krav eller jag vet vad jag gillar, min favvis marknad är kommer nog alltid vara Skänninge, den är liten men ändå stor, precis lagom. hmmm, kanske man ska se om man kommer dit i år.
Väl hemma köpte vi pizza med oss hem som vi åt på gården.
Kommer hem och sätter på TV:n lagom till ett x-tra insatt program om Michael Jackson. Jag tycker det är sorgligt att han är död, han har verkligen livat upp många tillställningar i mitt liv och kommer fortsätta göra det. Jag tror alla har nåt minne förknippat till honom. Jag har ialla fall köpt hans nya box, trots att jag redan har alla skivor som ingår i boxen. Nu skulle Pia säga att jag är BDIH(bara dum i huvudet) men det bjuder jag på. Nu ska jag stänga ner här borsta tänderna och önska er alla en god natt och en lika varm och bra dag imorgon! So long alla solnjutare....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar