tisdag 30 juni 2009

Nedräkningen har börjat..

Så nu har man "bara" 14 eller är det snart 13 pass kvar att jobba innan det är dags för semester, fyyyy vad det ska bli skönt! Idag har det varit olidligt att sova, det kändes som det var 100 grader varmt i sängen ändå gick fläkten för fullt. Oscar tror att han ska få mat flera ggr om dagen så därför väcker han mig med. Ja, det ska bli skönt med semester.
Har ju varit dålig på att skriva under helgen märker jag, men i fredags kväll var det ialla fall fotbollstittande och lite kalas för Miko, han verkade nöjd. På lördagen var det utomhus aktiviteter för man kan inte sitta inne när det är fint väder och på kvällen grillades det, alltid lika gott. Söndagen var det sovmorgon, sen en tur till Ikea och vidare till Ica maxi, där jag köpte en grill som kan bäras med, trevligt att grilla på andra platser med ju. Sen tvättades bilen innan det var dags för att sova en stund innan jobbet kallade. Och idag(måndag) har det sovits och sitter jag på jobb och alla är hemma och sover- skönt!
Nu ska jag se om jag kan få nåt i mig, ja det blir väl en modifast och lite dricka=)
So long och sola med måtta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar