måndag 22 juni 2009

Vilken värme!


Vilket värme det blev idag, skönt om man hade varit ledig. Men som vanligt jobbade jag. Men idag har jag jobbat med Camilla och det har ju varit kul. Dagen flöt på fint, alla var på gott humör och vi fick gjort lite. Var borta om hos Ulrika på hennes jobb på cykelturen hem. På vägen hem köpte jag jordgubbar, det är bara gott! Trött som alltid vilade jag en stund. Sen satt jag en stund och lekte lite med mina foto=) finns så mycket kul man kan göra med dom. Miko har varit, vi åt och kollade film- vi hade ialla fall tur med vädret, igen. Vi tyckte den var ganska kul inte som 1:an men helt okej.
Imorgon ska jag göra vid badkars brunnen, oj så kul. Men det rinner vääääääldigt sakta nu. Så är det när man har en grå hårboll som gillar att ligga i badkaret eller under det. Hoppas ialla fall det blir fint väder så man kan ta ut sina bleka ben en stund i solen, det skulle nog inte skada=).
Nu ska jag spela lite, har fått byta spel. Miko måste hjälpa mig så jag kommer vidare i favvis spelet, har bara glömt be han.
Så nu är det snart nattinatti och so long tills vi hörs igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar