onsdag 10 juni 2009

En ledig dag, eller?

Började dagen med sovmorgon, sköööönt! Sen jagade Oscar mig för han ville ha mat, ja han har ju bara torrfoder på 2 ställen så jag förstår att han var hungrig. In i duschen och ner på mobilia och hämtade mina paket, ett från Jotex men där var 2 pkt, då hade jag fått samma saker 2 ggr så det vara bara att skicka tbx det ena. Mitt bluebox paket hämtades oxå. Dagen har försvunnit fort, får stiga upp tidigare imorgon, då kommer en kompis och hjälper mig med min laptop, så kan jag sitta på fler ställen i lgh och interneta för det är ju viktigt=). Miko kom, vi åt middag och kollade fotbollen.


Bästa kelkompisarna!







Här är mina fynd från bluebox, min nya fina ringklocka och tvål/
diskmedels-
pumpen.



















Nu ska jag spela lite, sen blir det sängen så man inte sover bort hela dagen imorgon med!
So long mina vänner....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar