onsdag 10 juni 2009

Ledig... i flera dagar!!!

Nu har jag jobbat klart för denna gången och det är skönt! Ska bara njuta av min ledighet, ingen timbank denna veckan, ligger ju på plus=). Så nu kan man njuta lite innan det drar igång innan semestern. Så här ligger Oscar ikväll när jag bloggar, han vill vara med över allt.


Har ju varit dax ett tag nu att färga ögononbrynen så idag gjordes det, och snäll som jag är så ska bjuda på det och visa hur snygg man är när man kletat på färgen, så här sitter jag med kletiga ögonbryn och fluffigt hår, eller vad är du kallar det Camilla? Men förhoppningsvis är det värt det när man ser resultatet!
Så här blev det ialla fall, nu ser man att jag har ett par och lite vax och klämmor i håret så kan man visa sig ute med, inte för jag brukar bry mig, men med kort hår känner jag mig tvingad att göra vi det var dag eller ialla fall när jag är ledig.

Ikväll var bjuda till Ulrika på middag, skulle ju egentligen ha cyklat men Miko ville inte när det regnade så det blev bilen. Men regnjackan har han på=). Egentligen var det ju ganska klokt att köra med tanke på att vi handlade på vägen hem och hur kul är det att cykla med en bal toapapper? Min darling Ulrika, lika söt och glad som vanligt!

Det bjöds på curryfräs med ris, stekta bananer och yoghurt naturell, det är mums!
Ja, det ser kanske inte så gott ut, sen har han ju nästan ätit upp allt på sin tallrik innan jag fotade. Miko, vi ska inte ta ditt glas! Jag lovar=).
Lite avslappnat i soffan efter maten, det skadar aldrig. Kaffe till den som dricker det vi andra höll oss till pepsi max.
Sotis ville oxå vara med, en busig lite krabat. Awa såg vi knappt till hon hade kompisar på rummet, så vi fick roa oss själva=).
Men det klarade vi ganska bra tycker jag. Miko ser ju med avslappnad ut.
Väl hemma tog jag itu med min webcamera som bara inte har funkat på skype, men nu ska det nog inte vara några problem, den är ominstallerad, sen blev det dubbelavsnitt av LOST, det blir bara rörigare och rörigare. Sitter och sjunger till svenska snyftare, fast jag är tondöv enligt vissa=), men det bjuder jag på. Ska spela lite, så jag kommer vidare, har ju ingen tid att stiga upp imorgon är ju bara leeeeeedig! Ska ner på mobilia och hämta ut ett paket från bluebox, dom stal ju min ringklocka, så det har jag beställt en ny + en tvål/diskmedelspump, bilder kommer imorgon. Hoppas er dag har varit lika bra som min!
So long alla vänner....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar