onsdag 24 juni 2009

Vilken hetta, tur man jobbar!

Fy fan, vad varmt det har varit idag! Är man aldrig nöjd?? Började dagen med stress för jag inte steg upp när mamma ringde och väckte mig, så jag får ju skylla mig själv. Det enda jag fick hoppa över innan jag skulle till doktorn var frukosten och den åt jag efteråt med mamma på espresso house istället, gott men dyrt! Sen blev det en runda på sök & finn, köpte 4 stenar för mitt välbefinnande´. Det blev en Fluorit, en Bergkristall, en Citrin och en Rosenkvarts så nu får vi se hur jävla bra jag kommer att må, hahahahaha. Min mamma, världens bästa köpte en berlock till mitt pandora armband, ett spöke. Sött va?

Sen blev det en snabbis inne på Entré innan det var dax att cykla och jobba. Egentligen ska man vara glad att man har det jobb man har, för vi satt ute i solen och njöt och det är det ju inte alla som kan göra när dom jobbar. Jag hade ju hellre varit på stranden men man kan ju inte få allt.
Efter jobb var det forfarande ganska varmt fast klockan var efter 21 så Miko och jag satt på gården och käkade och pratade lite, man får ju passa på medans det är väder till det.
Är trött i tittorna idag, får väl kasta mig i säng så man orkar med morgondagen med.
Nattinatti och so long alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar