söndag 7 juni 2009

En snabbis innan sängen kallar...


hahahaha.... där fick jag till det!
Så är man mitt i arbetspasset, vilken jävla natt rent ut sagt. Har haft såååå jävla ont i magen så det finns inte och inget hjälpte. Inte mina omeprazol och inte heller voltaren + alvedon! Sen bara helt plötsligt svider det till i magen och sen släpper det. Ja, jag fattar inget! Men så brukar det ju vara=).
Mina "kära" natterrorister har slutat skriva till mig på datan och kommit på att det tydligen är roligare med sms och ringa ofantligt många ggr på hemtelefonen. Ja, vad ska man säga? Jag tycker INTE det är kul! Detta ska vara vuxna "normala" människor som beter sig så, jag vet ju inte om dom har någon diagnos därför utgår jag från att dom ska anses vara normala. Vad nu det innebär?
Nä, mina vänner nu säger jag nattinatti, ha en toppen!
So long....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar