söndag 21 juni 2009

Toblerone

Finns det något godare choklad? Det är min last och det bjuder jag inte bort! Ja, ni läste rätt så egoistisk är jag!
Lovade ju er foto från midsommar, men dom dröjer. Jag tog inte så många utan ska få från Räkan.
Midsommar var toppen, såg mörkt ut ett tag, alla utom jag hade hoppat av så jag blev hedersgästen. Meeeen, det ändrades det på. En annan barnfamilj kom, jaha tänkte jag, oj vad skoj men det var dåååå som R sms:ade och sa att han kom=). Då hade jag en trevlig prick att prata med. Precis när vi skulle till och sätta oss att äta började det regna, så det var bara att lyfta in borden igen. Men det gick ju det med. Så god mat, massor av dricka, trevligt sällskap (om man bortser från ett jobbigt barn) och trevliga snaps visor började kvällen toppenbra och så fortsatte den, lite senare kom Pia ut och det är ju alltid kul.
Maten åts upp och mer dricka plockades fram och framåt små timmarna var det dags att åka hem, man bor i en storstad men att få taxi en sån kväll är näst intill omöjligt! Efter långt och länge fick vi ialla fall vars en Pia och jag.

Idag har det jobbats timbank, var ju lagom seg för man kommer ju inte i säng i tid. Pia var här igår kväll. Det åts gott och bara umgicks, kollade på Benjamin Button, fyyyy vad jag grät i slutet. En riktig tjejfilm!
Nu ska jag i säng, ska ju upp och jobba tidigt imorgon så på återseende!
So long mina vänner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar