onsdag 17 juni 2009

Onsdag, Skööönt!

Så har halva veckan gått, ialla fall arbetsveckan. Fick punka på cykeln imorse när jag cyklade hem. Lagom kul när man är astrött. Tack alla ni som slänger glas på marken! Ringde mamma, och efter som hon är världens bästa var hon snäll och gick ner med den. Det brukar ta flera dagar innan den blir klar men vid 16- tiden ringde dom och sa att jag kunde hämta den! Niklas, du är min cykelprins! Så nu kan jag cykla ikväll igen, fast Miko sa att han kunde köra mig. Men då visste jag inte att jag skulle få den så snabbt. Nu ska jag i duschen och se om jag piggnar till för det känns som om jag har grus i ögonen och 2 nätter kvar att jobba, jiiiipppie! Sen är det middag hos Miko innan det är dags att jobba.
Så nu säger jag, so long mina vänner!

2 kommentarer:

  1. jobbet suger på grund av dåliga chefer och förmånga. taskmört, varför inte hälsa på när du var här nere???

    SvaraRadera
  2. Hej!
    hoppas verkligen du piggnar till så natten går lite smidigare för dig vännen.
    det är tur du har folk som fixar din cykel snabbt, bjuder på käk och kör dig hit och dit.
    så må godis vännen och njut livet :)
    KRamar

    SvaraRadera