fredag 5 juni 2009

Äntligen helg, eller?


Har fått lite tips på hur man kan presentera sig utan att det ska bli frågor kring ens sexuella läggning, för det är tydligen viktigt att veta. Så, här är min!
Hej, jag heter Åsa och är heterosexuell!
Så var det fredag och jag har lyst med min frånvaro under veckan, nu får jag skärpa mig. Vill ju inte få fler klagomål=).
Men det har inte hänt så mycket under veckan, dom första tre dagarna jobbade jag timbank på ett annat LSS-boende än "mitt" eget. Det var ok, men det är väldigt lugnt där, det bor 4 äldre damer och 1 ung kille där, tanterna sover middag mitt på dagen och han är i sin lgh så där sitter man. Men men, dom är ganska söta när dom är vakna. Igår var jag ledig, Skönt! Fikade med Camilla sen cyklade vi hem till mig en stund och gjorde absolut inget mer än låg i soffan och pratade strunt. På kvällen var det biodax med Miko och en av mina boende, vi såg Terminator Salvation, helt ok. Kanske inget jag hade valt men kommer det en fortsättning ska jag se den. Innan filmen blev det hamburgare med tillbehör och jag tyckte min luktade konstigt och smakade avdankat rödvin, men det tyckte inte Miko ialla fall inte att den luktade konstigt och till matens ära har jag varit dålig hela natten. I helgen ska det jobbas, så det kommer sovas på dagarna men idag ska jag på fotvård så jag kommer gå som på moln ikväll=).
So long mina vänner och jaaaa, jag ska skärpa mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar