söndag 31 maj 2009

Helgens aktiviteter!

Så kom fredagen och det var dax för Tysklands turen! Innan vi körde var det bilbyte med Camilla på jobb. Här har ni mina resekamrater Miko, Ulrika & Pia!
Jag! (körde den franska looken, snygga brillor va?)

Här har ni oss alla! (Lite "mongo" är jag allt)

Öresundbron, nu är vi ialla fall på väg.

Fikadags! Miko mumsar på goda mackor, Ulrika röker och kollar billiga priser
och vad Pia gör, det vet bara hon. Ulrika, min löööööver- alltid lika söt!
Jag sitter hellre häääär, och njuter av vinden!
Bilen var ju ganska välpackad när vi begav oss hemåt.
Alla var nöjda men inköpen, nu ska vi väl klara oss ett tag
hoppas vi. Är man tokig som handlar som om det vore sista gången vi skulle dit.
Lite hemvägen bilder, fan vilken trist utsikt egentligen.
Tur man hade ett toppensällskap!


Lördag!
Idag har jag köpt ny cykel, fin va?

Tro mig, det var jag verkligen i behov av, inget funkade på den gamla men sen har jag cyklat på den i stort sett var dag i 11 år. Det blev en svart, men det ville jag ju ha. Det var med sorg jag lämnade min gamla trotjänare. Cykelhandlaren fick ta hand om den så jag cyklade hem på min nya.
På kvällen var det kalas hos M & P, det var trevligt. Dom gillade min present, jag hade förstorat ett foto från bröllopsfesten och ramat in i en fin guldram. Som vanligt fick man god mat, massor av dricka.




Söndag och Mors dag!
Idag blev det en cykeltur med Miko, sen kom mamma, Miko, M & P
och då blev det grillning på gården. Attans vad gott det är med grillat. Sen gick vi upp till mig och drack kaffe och pratade strunt på balkongen.
Mamsimusmi
Miko Och jag, lika snygg som alltid!

En skön helg, imorgon ska det jobbas timbank. Funkar det med, ska ju cykla ditt på mina cykel så det kommer gå enkelt=).
Hoppas er ledighet har varit lika skön som min, arbetsveckan blir lite lättare att påbörja då!
So long mina vänner....

1 kommentar:

  1. bilderna var härliga och ja... brillorna var faktiskt skitläcker! ( franska looken) var har du köpt dem?
    "Från en som halkade in på ett bananskal"

    SvaraRadera