måndag 18 maj 2009

Ganska kul faktiskt!

Har ju sovit hela dagen, det blir ju så när man jobbar natt. Pratade ialla fall med Camilla när jag vaknade hon hade varit på fest igår. Nu hade hon ialla fall foto hon ville visa på exet. Hon har ju tagit sig en del men det är svårt att föreställa sig när man inte sett det för hon har alltid varit smal, noga med vikten och mån om utseendet. Men, nu kommer det. Hon har verkligen gått upp i vikt, man (läs jag) kunde inte sluta titta på dom här bilderna och le=). Inte för att jag bryr mig hur hon ser ut, det är upp till henne men hon tyckte det var "kul" att påpeka mellan varven för mig och Camilla att vi skulle nog tänka på vad vi åt och träna mer. Hahahahaha, ja nu har vi ju ialla fall fått sällskap. Även om hon säkert inte skulle medge det för oss=). Men det gör inget för vi både log och skrattade när vi såg bilderna. Kläderna hon hade på sig var inte riktigt rätt på henne och hennes nya kropp, vi(jag & Camilla) var ganska eniga om att man tänkte billigt.... .
bara hon trivs och är nöjd så är jag glad för henne för jag vet att Camilla har det bättre nu, både med sin nya och när hon är ensam med barnen.

Hahahahaha, kom och tänka på en kul sak Camilla berättade för mig häromdagen, när hon hade varit på utvecklingssamtal med stora pågen i skolan, där även mamma D var med.
Jo, på sonens skola får man inte längre svära eller andvända könsord( helt rätt tycker jag). Då mamma D säger till sonen då får du göra det hemma hos mig i Malmö och inte när du är i Bara. Så resultatet av detta är, bor man i stan får man svära och andvända könsord hur mycket man vill men bor man utanför är det förbjudet. Tur att nästan alla mina vänner bor i stan och dom som inte gör det jobbar här så dom med får andvända dom "förbjudna orden".

Simma lugnt...
(och räkan, kom på nåt eget att avsluta med=)!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar