söndag 17 maj 2009

Så var spektaklet över!

Så är man på väg till sängen, har jobbat inatt. Nu börjar man komma in i det igen och det är ju skönt!
Så var det över, det som har legat på allas läppar den sista veckan, Eurovision songcontest. Var det rätt låt som vann? Förtjänade inte Sverige mer poäng? Jag tyckte låten som vann var ok, kanske inte den jag hade tippat. Men sen tyckte jag väl egentligen inte att någon låt var så där WOW- den borde vinna. Och visst kan jag tycka att vårt bidrag skulle haft fler poäng, men vad vet jag. Jag tycker egentligen inte man kan tävla i sång, det är ett för brett område. Så med ett glatt leende säger jag, Grattis Norge till segern!

Måste bara berömma mig själv lite, så länge jag kan minnas har jag bitit på naglarna men nu helt plötsligt har jag slutat. Riktigt stolt över mig själv där faktiskt!

Nu ska jag lägga mig är trött så det snurrar så njut av solen alla ni som är lediga, jobbar eller bara är!
So long mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar