fredag 22 maj 2009



Vaknade upp till en sån där skitdag, när man bara känner sig deppad. Ja, andledningen vet jag ju. Inatt har mina kära "vänner" ringt mig 23 ggr, sms:at 4 ggr och skrivit till mig 3 ggr. Vad vill dom mig när dom ringer och inget säger? Sen skriver dom iofs vilken dålig ful äcklig och ond människa jag är som inte förtjänar några vänner eller något socialt för jag är ju bara grisäcklig. Det vet dom modiga flickor ute i landet som aldrig har och antagligen aldrig kommer att träffa mig. Lyckliga deras vänner och familjer måste vara som får träffa och umgås med dessa människor. Det enda jag kan säga är, hoppas att ingen jag känner håller på med något sådant. Det är ju bara pinsamt, vuxna människor
Det lade jag all min energi på i förmiddags och så klart låter jag det gå ut över Miko, han är mitt bollplank i detta elände, Tack för att du orkar!!

Det enda positiva i detta är att det bara kan bli bättre framåt dagen, och det blev det. Helt okej på jobb, Miko och jag var vänner fast jag kräkt av mig på honom. När jag kom hem käkade vi och kollade Beck och hade bara allmänt trevligt och avslappnat som man har i goda vänners sällskap.Sen hamnade jag vid datorn som vanligt, men pratade en stund med Camilla och målade mina naglar så där fint discorosa=). Nu pratar jag med F på msn, det är alltid kul, han är söt och go´. Men trötta som vi är blir det inte mycket sagt så jag ska nog lägga mig och fortsätta kolla på Dallas.

Hoppas er dag började bättre än min men slutade lika toppenbra som min!
So long.....

1 kommentar:

  1. Men ärligt.. hur orkar dom... vad är det för patetiska människor som håller på sådär... Dom kan ju inte ha mycket till liv iallafall..
    Hoppas för din skull att dom ger sej o slutar upp med dom där barnsligheterna...
    Kram lillasyster

    SvaraRadera