tisdag 12 maj 2009

Så var denna dagen förbi!

Sååå, nu borde jag väl egentligen vara i säng. Men innan dess vill jag berätta att mötet gick bra och vi är vänner. Men tänk vad lite pengar kan ställa till med!
Kom inte i säng förrän kl 11 idag så allting är framskjutet, men så kan det bli.
Har bara varit en sån där skön hemmadag, fått plockat undan lite, haft fika gäster och sen hamnade jag vid datorn där jag teknikens barn försöker lägga in lite musik på min mobil. Fan, vilket jäkla projekt. Trodde man kunde lägga det direkt på minnes kortet, men där trodde jag fel. Eller så kan man det men jag fattar inte hur. Men nu är det med snart klart så, då har jag ingen ursäkt att sitta här=)
Imorgon blir det mer skrivet hoppas jag annars så får jag väl skärpa till mig om inget annat!

So long alla läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar