måndag 25 maj 2009

Är det bara jag som jobbar....


Det känns ialla fall så! Men nu ska jag bara jobba 2 nätter sen är jag eldig 5 dagar, hade varit längre om jag inte skulle ha jobbat timbank nästa mån, tis & onsdag. Timbank är på både gott och ont. Mankan ju planera sin ledighet lite, men nu känns det som om jag bara jobbar men inget händer på mitt timbanks saldo.
Hmmm, kanske ska börja vara med på foto med, har inga nya på mig. Jag har ju klippt av mig håret. Det är ju ett tag sedan men jag tror inte jag har nåt kort på det, så ni får stå ut med det gamla lite till. Kanske jag kan ta nåt galet på mig på fredag, då är det Tyskland som gäller, förrådet måste fyllas på inför sommaren=). Det går ju lite dricka när man grillar eller partar, nu lät det som jag gör det jääääätte ofta=). Men det händer ju nångång ialla fall. harinte så många lediga helger innan semestern men då kan jag ju roa mig hur mycket jag vill och det ska bli skönt och kul! Imorgon ska jag vara hos mamma kl 8, hon jobbar och dom ska komma och spola stammarna? Ja, den som lever får se!
Har ju som sagt jobbat helgen med henne jag hade en konflikt med, skönt att hon inte tycker jag gör nåt, när jag då kan säga samma sak om henne. Men jag orkar inte tjafsa, jag gör gärna duschningar mm, då går ju tiden lite med. Och man vet att dom blir glada när dom är duschade, rakade och renklädda=).
Pratade med M & P innan idag med, nu har dom kommit på vad dom önskar sig när dom fyller. Röda köksmaskiner typ, smörgåsgrill, brödrost, vattenkokare mm, P önskade sig presentkort på dormy. Ja, vi får ju se vad det blir. Jag har ju redan en present till dom, jag inte berätta vad det är ifall dom läser här och det skulle ju förstöra överraskningen så jag får berätta det på lördag när jag varit hos dom, skönt att helgen man är ledig är fullbokad. Det vore ju synd om man fick vara hemma och vila sig lite.
Igår såg jag en verkligen bra film- Australia. Se den!! Jättebra, men visst kom det lite tårar i slutet, men det bjuder jag på.
Nu är det färdigsvamlat för ikväll!
So long alla läsare....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar