torsdag 21 maj 2009

Trött så det snurrar...

Men ändå hamnade jag här ikväll. M & P ska ha kalas nästa helg och jag ingen susning om vad jag ska köpa till dom, dom vet inte vad dom önskar sig. Hur ska jag då kunna veta???
Men det löser sig säkert, det är ju likadant varje år.
Idag är jag ledig eller var det igår för det är ju nytt dygn nu, jaja Onsdagen var ialla fall ledig. Jag, Miko, Ulrika & Awa hade bestämt oss för att grilla, men attans vad det blåste, men vi fick eld på grillen sen satt vi och frös medans vi åt. Men det är ändå alltid gott med grillat. Sen gick upp här en sväng, det brukar bli så. Hmmm, varför går vi aldrig till Miko? Ja, det ska vi nog ändra på=). När Ulrika & Awa hade åkte hem kolla Miko och jag en Beck film sen gick han med, hadejag varit smart hade jag lagt mig då. Men smart har jag aldrig varit=), så här sitter jag. Pratar med en kille på msn, vet inte vem han är och hur vi hamnade på msn men vi har ganska kul när vi pratar. Hans msn krånglar alltid så han åker in och ut, och nu är har han försvunnit för kväll antar jag.
Har ni nåt kul presenttips, skriv det gärna till mig. Jag behöver alla tips jag kan få!!
So long mina vänner och nattinatti....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar