torsdag 14 maj 2009

Bildernas dag i dag känns det som!

Idag har jag varit leeeeedig!! Bara tagit vara på mig och dagen, vilket har varit väldigt skönt!

När jag vaknat och gjort mig iordning cyklade jag iväg och fick massage, det borde alla unna sig. Det är döds skönt efteråt, sen blev det en sväng till mamma, satt och pratade en stund. Sen vidare hem för att ringa och ändra tandläkartiden, jag kan vilken dag som helst men inte imorgon för då kommer sotaren sa jag till henne till svar får jag, då har vi en tid i september. Alltså jag kan nästa vecka, men näää jag får gå i september istället. Tur man inte har problem med tänderna .





Titta vilket sött pussel på min Oscar, ett sånt tror jag alla skulle vilja ha=), tänk att han fyller 11 år i sommar, hmmm tiden går och vi med den sägs det. Men han beter sig inte som om han vore 11 eller vad vet jag, det är min första katt. Men han är livlig och glad, kelig och bara sötast!



Satt och leta roliga bilder innan idag när jag satt i telefonkö till tandläkaren och denna fick mig att le. Hur många ggr har man inte tänkt eller sagt den meningen?



Det blev en fika stund med räkan i dag på espresso house, det är mitt favvis fick, goda kakor, gott kaffe och goda smörgåsar. Och idag hade jag ju trevligt sällskap med!

Nu sitter jag på msn med, pratar med en "goding" till kompis, vi pratar nästan aldrig men när vi väl gör det har vi kul och pratar om allt som faller oss in. Det är så det ska vara tycker jag.

Nu får jag avsluta på msn och här för jag måste i sängen, sotaren kan komma redan kl 7 och då är jag INTE pigg men det underlättar ju om jag hör när det ringer på dörren.

Sov gott och njut av livet, so long!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar