onsdag 27 maj 2009

Lite nya bilder på sötnosen!

Idag har jag sovit på jobb, ja sömnen blir så där men det funkar. Hade ju handledning på eftermiddagen och det gick väl bra. Jag går inte in på det, vi får se vad det blir av det istället.

Imorgon är det sista nätverksträffen för denna "terminen", det känns så där vi eftersom vi inte har träffats hela gruppen mer än 2 ggr på hela våren. Men förhoppningsvis ses vi till hösten igen. Så nu är jag ledig till nästa fredag natt, men jag har ju timbanks tid på ett annat boende 3 dagar nästa vecka. Men det ska ju med göras=). Vill ju helst ligga på plus tid när jag går på semester.



Tänkte dela med mig av lite nya söta kort på Oscar!



Katt i metervara?

Närbild!


Här slumrar jag när det internetas!


Vill man inte leka med den kan man klä sig med den!



Har ju varit en sån där "stressig" dag( nu tänker en del, kan hon stressa?), skulle åka med en arbetskamrat hem från handledningen men hon var sjuk så det fick bli bussen, Miko var ju hygglig och körde mig till jobb igår kväll. Ibland är det skönt med lyx=)! Åter till bussturen, redan när jag steg på var det fullt på bussen, alla skulle ju hem efter jobbet, varmt var det på den, riktigt jäkla asvarmt till och med. Och inte ville han öppna takfönstret för det kunde ju börja regna. Hmmm, är det så, har man en gång öppnat det så kan man inte stänga det??? 30 min senare i en värmeugn var jag hemma, skulle fixa middag, hemma hamburgare, alltid gott att få det man vill ha på. Sen skulle jag med Pia på klädparty, kl 18.10 hämtade hon mig men då satt jag och betala räkningar och det är så att jag måste göra det helt klart innan jag stänger ner. Men vi hann ändå, fina kläder men på tok för dyra för mig denna månaden(ska ju till tyskland på fredag). Men Pia köpte, nu kommer hon vara snygg som en sommardag=). Kom ihåg att ringa och gratta M, det är ju hennes dag idag!
Nu ska jag ta min Dallas dvd och lägga mig, är ju på sista skivan på säsong 10. JR, kan man annat än älska honom=), han är ju bara bäst!

So Long mina vänner....



1 kommentar:

  1. gomorron, det var ett tag sedan, hoppas att allt är bra med dig. här är allt bra men lite ont om tid bara. kramisar

    SvaraRadera