lördag 27 juni 2009

Vilken dag!

Vaknade till sorgebeskedet, Michael Jackson är död. Död? Han som skulle bli 150 år! Vilken tragedi, jag har följt hans musik under hela mitt liv. Hans musik har alltid funnits där och finns där absolut än. Han tröttnar jag aldrig på! Sen kanske hans livs val inte var dom bästa, men det tyckte han så vem är vi då att döma? Det är synd om hans barn, hur blir det för dom? Dom har han ju verkligen beskyddat. Det är synd om resten av hans familj med, men jag kan tycka att det är föräldrarna som har format honom, kanske blev han känd för tidigt. Han fick aldrig nåt val? Ville han bli en barnkändis? Tänk att dö vid 50 års ålder och det enda man har gjort är musik, i stort sett ända sen man kunde prata och gå. All min heder i musik går till honom, min barn och ungdomsidol(ja, vuxen med) Michael Jackson! Vi är en hel värld som saknar dig!Michael Jackson 29/8 1958- 25/6 2009
Det har ju jobbades ju med, det kommer man ju inte undan. Men det var en ok dag, jag klagar inte. Då hade jag ju fått göra nåt åt det. Efter jobb träffade jag mamma på mobilia en snabbis för att sedan träffa Pia där, hon skulle ju köpa en liten present till Miko, han fyllde ju år igår. Sen hem till mig och ha lite tårtkalas för honom. Jag tror han blev glad för sina presenter och att firade honom, även om han inte vill fira sin dag. Köpte mig en ny plattång, den jag hade var bredare än vad mitt hår är långt så det funkade inte det blev en Remington, titta ner så ser ni=)Köpte mig oxå en klocka, det har jag velat ha länge och nu var det sommar rea på den jag ville ha så jag slog till, snygg va?
Idag ska jag bara ut i värmen, man får ju passa på när man är ledig, inatt har jag semester och ikväll ska det grillas på gården, gott och mysigt!
Så alla, ha en toppendag och ni som jobbar, jobba lugnt!!
So long....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar