fredag 17 juli 2009

Piggare men väldigt uttråkad!

Tack alla ni som tänker på mig, det värmer hjärtat!

Mina provsvar blir bara bättre och bättre och idag har jag sluppit droppet och fått dricka i stället, vilket har varit gott. Men magen bullrar och arbetar, den har ju inte gjort det sedan i Tisdags. Att dagen kan kännas så låååååång, ändå är jag lyckligt lottad som har vänner som bryr sig och kommer hit en stund. Efter ronden i morse gick jag ner och pratade med Lena som var här en sväng innan det skulle iväg och badas, sen kom mamma men då fick hon gå med upp jag var ju fortfarande pyjamasklädd och droppkopplad med antibiotika när det var avklarat gick vi ut igen, jag blir tokig av att sitta inne hela dagarna. När vi satt där kom Camilla då cyklade mamma hem och jag och Camilla satt kvar där ute en stund för att sedan gå upp på salen och fortsätta flamsa i tystare mening, man kan ju inte störa dom andra på rummet. När hon gick la jag mig och sov en timme och när jag vaknade var Miko här och sen komma mamma igen när vi satt där ute. Det går lite fortare när man kan gå ut. Nu sover dom andra i min sal och jag kollar på "Jägarna" på ettan och skriver här. ute öser regnet ner men det är skönt och luktar gott.

Här hittar ni mig, fan vad det ser trist ut är det konstigt man är sjuk? Utsikten är ju inte den roligaste heller, ett laboratorium!

Nu börjar det bli tröttigt igen, det är ju inte så konstigt men crp ligger 120 och ska vara under 8, men när jag kom in i tisdags låg den på 300. Så det går ju framåt, sakta men säkert. Så nattinatti för denna gången!
So long.....

1 kommentar:

  1. Malmö...?! Liknar där jag ibland kör min farmor och där jag hämtade min svåger för nån vecka sen...men labbet känner jag inte riktigt igen... hehehe... Kramiz

    SvaraRadera