torsdag 16 juli 2009

En lägesrapport!

Ja, var ska jag börja? Kanske så här: I en sal på lasarettet... ja, det är där jag befinner mig. Mår väl bättre nu men helt ok är det inte. I tisdags när jag gjorde mig redo för jobbet högg det till i magen och svartnade för ögonen så det vara bara att åka in på akuten igen. Och här är jag. En massa prover togs, och sen var det inte tal om att åka hem. Min snabbsänka var på 300 den ska ligga på 8, sakta men säkert sjunker den och jag blir piggare. Jag har en väl inflammerad gala och om 2 månader ska den bort=). Jag får varken äta eller dricka allt ges via dropp. Hoppas på att få komma hem under helgen, men jag vill ju bli frisk med så.
Tack alla ni som tänker på mig!! Och tack alla ni som hälsar på!
Dagarna här låååååååånga! Men idag hämtades datorn hit, har inte orkat innan och inte nu heller så jag får återkomma, ögonlocken är tuuunga...
nattinatti!

1 kommentar:

  1. Jag tänker på dig och hoppas allt går bra!
    Det var ju synd att det inte bara var som du var förstoppad faktiskt!
    Låter hemskt, men det kommer ljusare tider. Själv sitte rjag med min sjukdom livet ut. Men jag är glad för det.

    Det kan alltid vara värre.

    Krya på dig!

    SvaraRadera