fredag 10 juli 2009

Inatt var det dax....

Satan vad ont jag hade ont i magen efter Mc Donalds besöket och det blev bara värre under natten. 10 i 4 ringde jag och väckte Miko och bad han köra mig till akuten, han kom snabbt till jobb. Jag ringde oxå och väckte Karin och bad henne kom in eftersom jag var tvungen att åka in, det gjorde hon. Tur man har snälla människor runt sig. 10 i 5 blir jag inskriven och får bara vänta en stund sen var det dags att ta en massa prover och sen vidare till kiurugens akut, där en doktor kom och klämde och kände, jag fick omeprezol + nån"cocktail" och det onda försvann, det togs ett ekg med som vissade men det höja blodtrycket att jag är stressad och utarbetad, tur man snart går på semester och 5 veckors vila. Nu ska denna trötta kroppen lägga sig igen, trött så jag mår illa och vill bara sova. Hoppas på att må bättre imorgon.
So long....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar