fredag 14 augusti 2009

Flitens dag!

Och det är jäkligt skönt, för då är det lördag imorgon och man kan hitta på kul saker med kompisarna som redan har börjat jobba igen efter semestern.
Nu är det Malmöfestivalen igen, hmmmm hur kul är det egentligen? Tänkte åka och se/lyssna på Titiyo, i år har dom ju lagt dom flesta konserterna i folkets park. Ja, hur stort ska området bli? Nu går det från centralen till folkets park. Vad blir det då nästa år? Som det är märks är jag ingen älskare av festivalen, det känns som den har gjort sitt. Men det blir väl att man går upp där någon dag, när det inte är lika mycket folk där=). Måste ju äta en langos eller två. Imorgon kommer en kompis från Borlänge, han är festivalsugen, det är väl mest musiken som drar. Det bästa är att han klarar sig själv så jag slipper följa med upp och han slipper dra runt på mig=).

Idag har det städats, mindre kul men nödvändigt. Slängt miljösopor och varit i källaren med grillsakerna. Det känns som den perioden är över för denna gången. Natten till idag låg jag och kollade film, kunde ju inte somna eftersom jag sov "middag" mellan fem och halv sju på kvällen. kanske inte det smartaste men jag har ju semester. Ialla fall, filmen I Taket Lyser Stjärnorna, den var väldigt gripande och tårarna rann i massor, jag säger bara- se den!!
Nu ska pyjamasen av och jag ska i duschen för att göra mig vackrare, sen får frågan bli vad ska det ätas till middag. Hemma eller på stan? Ja, det får tiden utvisa!
So long alla festivalnjutare och ni andra med!

1 kommentar:

  1. amen grillat kan man ju äta året om ju... jag har ätit alldeles för lite grillat känner jag :(

    SvaraRadera