tisdag 11 augusti 2009

Hemmadag!!

Titta så gosigt man kan ha det!
Idag har jag bara varit hemma, det är nog första gången på hela semestern. Det har varit superskönt, gick i pyjamasen fram till 3 då jag hoppade in i duschen för att möta mamma på coop vid 4 när hon slutade. Det har busats med Oscar, har ju köpt en sån där laser sak med en röd prick som lyser. Han blir tokig och jagar den som bara den. Nu ska pianotanten få, hon säger att det låter som en galoppernade häst när han busar och nu ska det hoppas och lekas=). Hon ska ju inte klaga hon klinkar skalor hela dagar/kvällar på det där jäkla pianot.
Attans, vad mina tatueringar kliar, jag blir tokig. Eller, det är jag kanske redan.
Nu ska hämndens kvinna lägga sig, telefonterroristerna har fått igen, hahahahahahaha. Nu tycker dom inte det är lika kul att ringa längre.
Nu ska tanden borstas sen är det sängen som gäller.
So long till nästa gång!

1 kommentar:

  1. slappis, kan du inte komma hit och jobba lite. du kan få en kotårta som betalning :)vi har en vecka till. sen jooooooob. kramisar

    SvaraRadera