söndag 30 augusti 2009

X-tra ledig och festivalyra!

Dagarna går så fort så man knappt hinner med känns det som. Minns inte vad som gjordes i fredags, men det kommer väl när det känns viktigt. Fick ialla fall extra ledig genom turbyte så i lördags var i Trelleborg på palmfestivalen eller som vi som varit med ett tag kallar den Mikaelimarknad. Tänk att denna lilla stad kan erbjuda mer än vad Malmöfestival kan, ialla fall om man ser till alla knallarna. Nu snackar vi möjligheter att fynda! Men gjordes det några fynd? Ja, jag köpte ett brett läderarmband och världens fulaste solglasögon=). Kan lova att dom är det ingen som ber om. Middagen åts på blåhuset i limhamn då även partysuget kom så det var bara att ringa runt och kolla om det var fler som nappade, det slutade ialla fall med att jag, Miko, Pia. André & Madde satt på min balkong och festade lite och pratade i massor. 2 saker som gillas=).
Dagen i dag har gått till att plocka undan och nu ska dammsugaren fram sen kallar sängen, det ska ju jobbas i natt. Och jag känner redan tröttheten komma, eller har den kanske varit där hela tiden.
Hoppas er helg har varit lika bra som min!
So long!

2 kommentarer:

  1. du är för go, men jag tror att du stressar runt förmycket. du måste ta det lugnt, tänk på att det inte var länge sedan du låg på sjukan. va rädd om dig. kramisar

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en skön tisdag! Kramiz

    SvaraRadera