torsdag 6 augusti 2009

Idag har jag gjort det!

Idag har jag varit hos tatueraren=). Har funderat på det ett tag, ville göra ett kvinnotecken, men ha nåt mer. Så det har letats bilder och hittade 2 jag fastnade för som sen sattes i hop till en av Stefan, han kan detta! Men först ska ni få se min allra första tatuering, jag gjorde den 1993. En lila delfin fast jag fick reda på att den liknade en korv, hmmm=). Idag har den ialla fall tatuerats över och jag gillar resultatet skarpt! En kantig fjäril, men det passar mig=), jag är oxå kantig!
Sen blev det så här på ryggen, ett kvinnotecken i ett stjärnfall! Tycker den blev jäklig snygg och ännu bättre blir det när dom är läckta så då återkommer jag med lite finare bilder. Nu ska jag i duschen sen ska dom smörjas, Miko kommer och hjälper mig med den på ryggen. Supertack Pia för sällskapet och 2 roliga dagar!

So long tills nästa gång.....

1 kommentar: